۶ پاسخ

منم داشتم تو بارداری ماهی یه بار میرفتم دکتر غدد برای من سه ونیم بود با دارو شد یک تا زایمان رفتم قرصو کمو زیاد میکرد تو هم برو حتما

ببخشید مامانا من بارداری هام رو کم کاری تیروئید میگیرم امروز رفتم پیش دکترم یادم رفت بهش بگم که ای طورم که آزمایش برام بنویسه گفته ۳هفته دیگه بیا برا نشکیل قلب به نطر سما تا اون موقع مشکلی برا بچم پیش نمیاد
تو رو خدا جواب بدین

نترس
تو مدت کوتاه چیزی نمیشه
سریع برو متخصص غدد چ

حتما برو دکتر بهت دارو بده

منم کم کاری تیروئید دارم ۸خوردی قبل از اینکه باردار بشم الان منم فردا میرم ازمایش بدم ببینم چطور انشالله که اومده باشه پایین

زودتر برو دکتر بهت قرص بده

سوال های مرتبط