مال من ۲۵بوده تازع دو روز پیش فهمیدم 😑😑بهم نگفته بودن
دیروز ازمایش دادم.. من کم کاری شدید دارم.. ولی از هروقت قرص تو شروع کنی اوکیه.. بد ب دلت راه نده..
واسه من ۳.۰۱ زده چرا بمن چیزی ندادن پس
منم ۳/۸ بودم دکتر قرص داد ۵۰ میل هرروز به جز جمعه ها
من 3.4بود برام دارو نوشت ولی شنیدم اگه دارو مصرف نشه خطرناکه
خودتو ناراحت نکن چیزیه که شده دکترتو عوض کن داروهاتم سروقت بخور انشالا که چیزی نمیشه
بله منم مثل شما بودم ۳نیم بودم ولی دکتر بهم قرص تیرویید ۵۰ داد گفت مجدد ازمایش بده هفته ۱۵ ازمایش دادم شده ۸ خیلی رفته بالا دکتر تعجب کرده قرصم رو خارجی کرد و گفت حتما سونوی گلو بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.