🫤🫤هی خاهر
آخه عزیزم شما الان بارداری باید بیشتر از هر زمان دیگه مراقب خودت باشی چون تاثیر مستقیم روی بچه میگذاره.
تو بارداری بخاطره بالانس هورمون ها خلق و خوی دچار تغییرات مختلف میشه خودت دیگه باید اینو کنترل کنی.
سرهرچیزی بهانه گیری نکنی. بحث الکی نکنی به همسرت هم بگو شرایط روحی ت اینطور درکت کنه
با شوهرت دعوات شدنی زیاد بحث نکن ادامه نده گوش نده خودخوری و نشخوار و گریه هم نکن بابا ارزش ندارن به فکر خودتو و بچه باش
دعوای زن و شوهری همیشه هست چرا بخاطرش گریه کنی
بله خواهر گریه نکن اهمییت نده اون بچه گناه داره نیاز به آرامش داره خودتو آروم کن راستی یه پادکست رایگان بارداری هست ۱۹ قسمته اگه میخوای توی ایتا برات بفرستم حالتو بهتر میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.