۶ پاسخ

منم تو هفته ۱۵ فهمیدم که سه هفته هست که دیگه ضربان نداره دو سه روز بعد از انتی قلبش وایستاده بود خیلی سخته درکت میکنم من تو سونوگرافی انتی حرکت دست و پاش رو دیدم کلی اذیتم کرد که دور نمی‌خورد همه اینا هر روز جلو چشممه ولی خب قسمتون این بوده عزیزم خدا صلاحمون رو بهتر میدونه

بگردمت 🫂
من با اینکه بچه سومم بود و از دست دادم خیلی سخت بود برام ولی بعد ۹ ماه دوباره باردار شدم و خدا دخترم و بهم بخشید. انشاالله برای شماهم خیره.

میفهمم عزیزم منم همه اینارو تجربه کردم قلب داشت رفتم برای سونو هفته ۱۲دیگه قلبش نمیرد می‌دونم سخته خیلی سخته ولی شک نکن حکمتی داشته

به امیدخدا زود جاش برات سبز میشه
حق داری گریه کنی ولی با مامانت یا یه دوست حرف بزن

چرا عزیزم خدا بد نده

چی شده

سوال های مرتبط

مامان فنقل❄️🧸 مامان فنقل❄️🧸 هفته بیست‌وپنجم بارداری