۴ پاسخ

بستگی داره اعتقاد داشته باشی یا نه باید بگیری توی یکی از لباساش اسم هر کسی که فکر میکنی بچرو دیده خط بزنی روش و بین دوتا سکه فشار بدی اسم بگی تا روی اسم‌یکی بشکنه

دور سر بچت بچرخون بعدش اسم کسایی که دیدنش رو بگو اگه چشم زده باشن به اسم همون نفر میشکنه

به نظر من این چیزا خرافات عزیزم به جای اینا وقتی یه چیزی به دل میگیری چهار قل بخون

اسم همه که دیدن میگی بازغال می‌کشی به تخم مرغ بعد تخم مرغا تو ناودون میشکنی

سوال های مرتبط