خانما چرا دکتر وقت زایمانمو تو انومالی نزده😪

۴ پاسخ

فکر کنم ۴۰ هفته میزنه مگه ۴۰ هفته برای طبیعی نیست؟ من حساب کردم شد ۴۰ هفته چون گهواره هم همون روز و زده بود

تو و رشد میزنه بعدم تو آنتی زده دیگه

تاریخ زایمان با انتی حساب میشه

برا منم نزده بود
ولی انتی زده

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🩵قهرمان مامان 🩵قهرمان هفته بیست‌وپنجم بارداری