خوب خیس کن
با اب جوش و نمک خیس کن هر دو ساعت ابشو عوض کن اب سردم نریز اصلا فقط اب جوش ۴ تا ۲ ساعت با اب جوش خیس کن ابشو عوض کن صبح بزار بپزه اگه دیزی سنگی داری تو دیری سنگی درست کن چهار پنج ساعت با دل خودش بپذه عاالی میشه
ربم تفت بده تو روغن با یکم فلفل پ نمک و زردچوبه بهش بزن
بعد زذن رب یک ساعت رو گاز بمونه عالی میشه میل کن
بخور دیگه . من از اول حبوبات و میخوردمولی کم و خیس شده . روش هم آبجوش نبات
من از ۳ماهگی همه چیز خوردم
من بچه اولموکه شیرخودمومیدادم همچی میخوردم
چهارماه به بعد دیگه کم کم حبوبات رو شروع کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.