۴ پاسخ

از قدیم اینا بودن سرخچه و اوریون حتی ما هممون زدیم چرا بچه هامون نزنن
فلج اطفال و اینا شوخی ندارن و درمانی ندارن خدایی نکرده بیان سراغ بچه ها
من که به علم اعتماد می‌کنم نه به حرفای مردم و اینا

همه ی اینا برای جون بچه هامون هس شاید هر کدوم ازین مریضی ها مخصوصا با توجه به موقعیت جغرافیاییمون و شرایط که میدونی دوباره پیدا شن و شایع شن . به علاوه هیچی روشن تر از علم نیس به نظرم باید دست و پای کاشف های این واکسن هارو بوسید

بزن عزیزم

بزن به علم اعتماد کن

سوال های مرتبط

مامان ابولفضل 👼🏻🎀 مامان ابولفضل 👼🏻🎀 ۵ ماهگی