از قدیم اینا بودن سرخچه و اوریون حتی ما هممون زدیم چرا بچه هامون نزنن
فلج اطفال و اینا شوخی ندارن و درمانی ندارن خدایی نکرده بیان سراغ بچه ها
من که به علم اعتماد میکنم نه به حرفای مردم و اینا
همه ی اینا برای جون بچه هامون هس شاید هر کدوم ازین مریضی ها مخصوصا با توجه به موقعیت جغرافیاییمون و شرایط که میدونی دوباره پیدا شن و شایع شن . به علاوه هیچی روشن تر از علم نیس به نظرم باید دست و پای کاشف های این واکسن هارو بوسید
بزن عزیزم
بزن به علم اعتماد کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.