۴ پاسخ

من از روزی که باردار شدم دارم شیاف میزارم

منم مث ت ام. دکتر استراحت مطلق داد با شیاف گف هفته بعدش تکرار کن

منم عزیزم عین تو شدم،یهو ۷ سانت کم شدم ، شیاف میزارم و استراحت کاملم

طبیعیه عزیزم
مشکلی نداره اصلا
نه شیاف ضرری نداره اتفاقا خیلی خوبم هست
وقتی دکتر گفت حتما استفاده کن

سوال های مرتبط

مامان 🩵🐣mahyar مامان 🩵🐣mahyar هفته سی‌ام بارداری