اينم بخيه كه عاااليه 😊
اين شكم من تو خالت نشسته هستش
سلام عزيزم من دكترم خانوم وسكويي بود و اگه هزاااار بار ديگه هم برگردم عقب باز ليلا جان وسكويي رو انتخاب ميكنم انقدر مه اين دكتر عشق و كار درسته
من طالقانى عمل كردم چون فقط طالقانى ان اى سيو داره براى نوزاد و دكتر مريدپور فقط طالقانى مياد براى نوزاد
و اينكه من دكتر وسكويي گفتم كه ميخوام اتاقم خصوصى باشه و خدماتى خصوصى هم خواستم كه ايشون هماهنگى كردن و براى من همه اينارو فراهم كردن اتاقمم ى جرمگير مامانم داد دست خدماتى خصوصى گفت بشوره سرويسو و همه چيز تميز بود ولى خب قديمى بود ولى براى من تميزى مهم بود بقيه چيزا مهم نبود دكتر وسكويي خودش بعد عمل ٢ بار شكممو ماساژ داد كه شكمم و رحمم زود جمع بشه كه شد جاى بخيه كه وسكويي حرف اولو ميزنه چون خودش ميزنه حتى سوند منم خود دكتر وصل كرد برام
مال منم اومده بود پایین برا انومالی
که برا هفته ۲۴برام سونو سرویکس نوشته دکترم
با اینکه استراحت نسبی بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.