یه سوال چرا همه تو ۳۰ هفتن یا نزدیک زایمان یا تازه زاییدن ؟

۶ پاسخ

برحسب هفته میارع

نمیدونمممم😂😂راس میگی

من ک گهواره رو باز میکنم همه زاییدن دارن راجب رنگ پی پی و جیش بچشون سوال جواب میکنن

اره برای منم یا دارن ساک میبندن یا دارن زایمان میکنن 🤣🤣🤣

چون تا قبل اینایی ک گفنی خیلی غرق نشده بودن تو بارداری و بچه داری اینجا ها نمیومدن

اون موقع که داشتن میساختن هوا خوب بوده

سوال های مرتبط

مامان شایان مامان شایان ۶ ماهگی
مامان رادنیک 👑🧿 ♥️ مامان رادنیک 👑🧿 ♥️ ۳ ماهگی
مامان پسری💎 مامان پسری💎 روزهای ابتدایی تولد
مامان جانان😋❤ مامان جانان😋❤ ۷ ماهگی