۲ پاسخ

من همه جا با خودم یه تعداد وسیله که دوست داره و میبرم اینجثری وسیله ی کسی و نمیگیره

وای من پسرم جدیدا هر جا میره اسباب بازی بچه طرف رو میگیره دستش میخواد بیاره
بزور اینکه ،اگه تو کسی بیاد اسباب بازیتو ببره ناراحت نمیشی؟و بیا عکس بگیریم بعدا بخریم مثلش کمی ساکتش میکنم

سوال های مرتبط

مامان آدرین و آنیا مامان آدرین و آنیا ۳ سالگی