۳ پاسخ

باسلام منم از نوزادی با این موضوع درگیرم فعلا که میگم بذار بگذره شاید خوب بشه که سال شده و بدتر شده الان

منم امروز داشتم می گفتم کی میشه با خیال راحت بریم و بیاییم

پسر منم همینه راه حلی هم پیدا نکردم منم باید بگذره شاید شاید درست بشه
من ک همش میگم ی خردادی واقعیه با این اخلاقش

سوال های مرتبط