باسلام منم از نوزادی با این موضوع درگیرم فعلا که میگم بذار بگذره شاید خوب بشه که سال شده و بدتر شده الان
منم امروز داشتم می گفتم کی میشه با خیال راحت بریم و بیاییم
پسر منم همینه راه حلی هم پیدا نکردم منم باید بگذره شاید شاید درست بشه
من ک همش میگم ی خردادی واقعیه با این اخلاقش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.