پسرمنم حسابی گرماییه مثل باباش ولی خودش ریزه باباش درشته پس چرته باورنکن
آره منم شنیدم
پسر منم اینجوریه نمیدونم علمی ثابت شده یا نه
نه فقط اینو میدونم بچه ایی که زیاد عرق میکنه همش زود سرما میخوره مثل پسر من
دخترمن گدماییه تو چله زمستون چیزی بنام پتوروش نمیندازه ازعید باتاپ شورت میگرده درصورتی که سرده همش بادوبارونه اره ریزم هس بااینکه ۳۶ هفته دنیااومدوزن تولدش۳۳۰۰بودقد۵۰ الان تازه ۱۰و۵۰۰🤣
دختر منم خیلی گرماییه ریزه نمیدونم شاید
دختر منم زیاد عرق میکنه ریزه نمیدونم صحت داره یا نه
نشنیدم تا حالا
من ک باور نمیکنم . مگه علمیه این بحث؟؟ بعید میدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.