۷ پاسخ

اخ عزیزدلمممم😍

پسرمنم قراربود امروز بزنه ولی قبل عید ختنه کرده بودیم بردیم دکترش ببینه
حاالا فردا باید ببرمش
انقد نگرانم دست تنهام خیلی میترسم خیلی هم دلم میسوزه طاقتشو ندارم 😭

الهی این بلوز دختر شمارو دختر منم داره😍عسیسمممم..دختر منم امروز واکسن چهار ماهگیو زد🥲

ای خدای من🥺🫂💋

ایی جونم فسقلی

مبارکش باشه. انشالا

اخی مبارکش باشه

سوال های مرتبط

مامان کیان 💙 مامان کیان 💙 ۵ ماهگی