۴ پاسخ

وقتی تهوع داره باید سبک بخوره، شربت انداسترون یا قرص دمیترون باید زدی، اگه زیاده وریدی باید تزریق بشه، ولی اگه خدایی نکرده اسهالم شد کته و ماست، سیب زمینی و هویج پخته، مرغ ابپز

فقط دارو ضد تهوع،اگه شدیده امپولش

غذای سبک کته سفید و ماست خیلی حجم غذاش زیاد نباشه سرخی و چرب نباشه

ماست کته

سوال های مرتبط

مامان دخترتکپرم نفس🌹 مامان دخترتکپرم نفس🌹 ۶ سالگی
مامان شهریار مامان شهریار ۵ سالگی