خانما سونو چی میگه یعنی چی

تصویر
۳ پاسخ

مشکلی نداری اقدام کن ایشالله حامله میشی

تنبلی داری احتمالا
ولی همون فولی ۱۲ اگه بزرگتر شه ازاد سازی بزنی باردار میشی

چندم سیکلته؟
تقریبا ده تا فولیکول تخمدان چپ داری
تخمدان راست هم احتمالا تنبلی داری که آزمایش بدی معلوم میشه

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان قصد بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل هفته شانزدهم بارداری