۳ پاسخ

اره ولی نزار عادت کنه زیر سینت بخوابه

اره منم دسر اولم دنیا اومده بود همینجور بودم تازه من همیجوز که خواب بودم داشتم پامپرزش هم عوض میمردم بعد وسطاش از خواب بیدار میشدم میگفتم عه اینکه پوشکش تمیزه چرا داشتم باز میکردم🥴🫠

دقیقا من همیشه همینطورم

سوال های مرتبط