۸ پاسخ

عادیه
تحمل کن تموم میشه انشاالله

خیلی سخته ولی سعی کن خودتو تقویت کنی کاچی بخور چیزای مقوی بخور ک بدنت کم نیاره

خدا بهمون یه توان اضافه بده بتونیم نینی ها مون و به سلامت بزرگ کنیم .

حتما هرروز لاکتاول بخور

منم کمر درد شدید دارم ، خواب ندارم . روانم ریخته بهم زود رنج شدم . 🥺🥺🥺

😭من انقدر بخیه خوردم دردم میاد و میترسم شیاف بزارم. لگن درد و پا درد گرفتم
نمیتونم بشینم، بچمم درس شیر بدم. خواب ندارم مفنامیک اسید و استامنیفون میخورم فایده نداره

خیلی سخته اما میگذره

وای خیلی سخته کاش زایمان انقدر بدنو از پا نمینداخت 🥲

سوال های مرتبط

مامان اهورا 🍭 مامان اهورا 🍭 ۱۳ ماهگی