عادیه
تحمل کن تموم میشه انشاالله
خیلی سخته ولی سعی کن خودتو تقویت کنی کاچی بخور چیزای مقوی بخور ک بدنت کم نیاره
خدا بهمون یه توان اضافه بده بتونیم نینی ها مون و به سلامت بزرگ کنیم .
حتما هرروز لاکتاول بخور
منم کمر درد شدید دارم ، خواب ندارم . روانم ریخته بهم زود رنج شدم . 🥺🥺🥺
😭من انقدر بخیه خوردم دردم میاد و میترسم شیاف بزارم. لگن درد و پا درد گرفتم
نمیتونم بشینم، بچمم درس شیر بدم. خواب ندارم مفنامیک اسید و استامنیفون میخورم فایده نداره
خیلی سخته اما میگذره
وای خیلی سخته کاش زایمان انقدر بدنو از پا نمینداخت 🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.