نه عزیزم بنظر من که اصلا جنسیتی نیست هرموقع وقتش باشه بچه میاد
پسرم ۳۹ هفته ۵ روز بود که بدنیا اومد
نا اصلا هیچ ربطی نیه ایمن کور بوو 37چوار روژبوم اگر به دنیا هات
نه بابا
من بچه اولم ۳۷ هفته و پنج روز بدنیا اومد
کچه همو قسیه امن کچکم ۴۲ هفته به دونیا هات
این حرفا ازکجا میارن🤔😂
والا پسرهای من جفتشون عجله داشتن کیسه آب رو پاره میکردن اولی 38هفته و2روز دومی 37هفته 3روز دنیا اومد دخترم اولین تجربه هست نمیدونم تابیاد😍😍😍
اره راسته مادربزرگم میگفت پسر ب تاریکی میکشه دختر ب روشنایی
ینی دختر زود میاد پسر دیر
من شنیدم دختر۳۶هفتهو۶روز میاد نمیدونم چقد درسته
من نشنیدم ولی دخترم سی و هفت هفته و چهار روز به دنیا اومد اونم سزارین
من دخترم داشتم ۴۱ هفته و۱روز به دنیا اومد آخرم سزارین
نه پسر من ۳۹ هفته بود پسر دوستم ۳۶ چه ربطی داره
نه بستگی به شرایط مادر داره و دهانه رحم و این چیزا
نه دوتا پسر من 38 هفته به دنیا اومدند
من دخترم ۳۶ دنیااومد
نه پسرم ۳۶ هفته بدنیااومد
من برعکسش شنیدم.میگن پسر زودتر میاد و دختر دیرتر
دن بابا برعکسه پسر زود میاد
نه دوتا پسرام ۳۸هفته به دنیا اومدن
نه اینو نشنیدم ولی شنیدم پسر موقع زایمان زور داره زود دنیا میاد ولی زایمان دختر سخته ناز داره
وای این حرفا چیه
چ جالب...نمیدونستم
دکتر من گفت برعکسه دختر دیرتر میاد پسر زودتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.