پمپ درد بگیر
شکلات تلخ
آناناس
نسکافه
حتما داشته باش
راه رفتن خیلی خوبه بعد عمل حتما راه برووو
سزارین هم اصلا وحشتناک نیست خیلی راحته بسلامتی زایمان کنی....
بعد عمل حتما حتما نسکافه یا قهوه بخور سردردت همونجا خوب میشه دیگه ادامه دار نمیشه که اذیتت کنه
مامان بردیا زایمان کردی چطور بود؟هرچقدر خواستم بیام پیوی نشد
خوشبحالت😍😍
بسلامتی عزیزم
بعد عمل زیاد سرتو تکون نده زیاد حرف نزن حتمااا اول با چایی و نسکافه شروع کن رده رفتن بعد سزارین راحته نترس
حتما انجیر خشک و آلو خشک ببر خیس کن بخور کمک میکنه شکمت کار کنه
بخیه هاتو هر روز با شامپو بچه بشور خشک کن آروم سشوار بکش بعد دیگه هر چی بیمارستان قرص شیاف آمپول شربت داد رو بخور سر وقت تمام
من تو تاپیکم هست تجربه مو گفتم ولی مهمترینش اینه که حتما تو بیمارستان راه برو دفعه اولش سخته ولی دفعه های بعد راحته و اینکه اصلا تلفنی با کسی صحبت نکن هوشبر اتاق عمل بهم گفت چون بخوای جواب یکی و بدی باید تا اخر جواب همه رو بدی و سخته چون روبه راه نیست خیلی حالت ولی در کا خیلی خوبه سزارین منکه هم از زایمانم راضی بودم هم از بعدش
عزیزممم به سلامتی انشالله
گلم دقیقا چند هفته و چند روزی؟
اصلا استرس نداشته باش از آمپول بیحسی و سوند که میزارن اصلا نترس چون هیچی نمیفهمی شیرین ترین لحظت اتاق عمله که بچتو بغلت میدن خیلی شیرینه خیلی 🥹 تنها قسمت سختش همون راه رفتن اول
ایشالله به سلامتی بغلش کنی
بسلامتی بغلش بگیری،نسکافه و قهوه بعد عمل حتما بخور،سعی کن سرتو زیاد بلند نکنی موقع شیر دادن بذار همراهت کمک کنه،شیاف اضافی داشته باشه باش،امشب غذای نفاخ نخور، با مشورت پزشک شربت لاکسی ژل بگیر که شکمت بعد از عمل کار کنه که راحت مرخصت کنن
انشالله زایمان راحتی داشته باشی لطفا هرچی شد بیا از تجربت بگو منم میخام سزارین بشم
بسلامتی زایمان کنی عزیزم به مام دعا کن وقت زایمانت🥹🩵
انشاءﷲ زایمان راحتی داشته باشی عزیزم،بسلامتی و دلخوشی بغلش بگیری😍😍💙🧿
اوخی از فردا تو دلت نیست😭😭😭😭حس بدیه اینش
بعدش اصلا باورت نمیشه این موجود از دل اومده
کلا عمل راحتیه فقط هی شیاف بزار هر۶ساعت بعد ک گفتن پاشو راه برو
سرت بالا نیار ...میتونی حرف بزنی و سرت تکون بدی اما بالا نیارش...چند قدم اول بعد از سزارین دردناکه اما تمام سعیت بکن ک صاف راه بری ...من مداااام تو بیمارستان راه رفتم حالم خیلی خوب شده بود پمپ درد هم اگه میتونی بگیر ...انشالله بسلامتی زایمان کنی خیلی عمل راحتیه نگرانش نباش
از امشبت لذت ببر دلت تنگ میشه برا این شبت 😭😭😭😭
ای خدا الان تو چقدر ذوق داری 😍😍 اسمشو چی میذاری ؟؟
شیاف دیکلوفناک ۱۰۰ هم حتما همراهت باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.