۱۰ پاسخ

قطعا نمیرم !

نه نمیرم

نه نمیرم چون به نظرم احترام احترام میاره وقتی اون احترام نذاشته نیومده چرا من بذارم ....
تجربه بهم ثابت کرده اگر غیر این عمل کنیم فکر می‌کنن وظیفه ی ماست که هی احترام بذاریم خودشونم هیچی

نع نع

نه نمیریم

آره پیش اومده رفتم چه اشکالی داره

نه چرا باید برم

دیدن بچش که نمیرم هیچی که اصلا تا روزی که نیاد خونشم نمیرم و زنگشم نمی زنم

نه اصلا

من کلا خوشم نمیاد از اینکارا 😑

سوال های مرتبط