نه
زیادم خوب نیس بشوری
فقط وقتی پی پی کرده بشور
با یه ادرار نه اما دو یا سه تا ک بکنه یه حدی پف پوشک خودم برا خودم در نظر گرفتم ب اون حر برسه میبرم میشورم خشک میکنم عوض میکنم
من همش میشورم
جایی باشم نمیشورم
سعی میکنم بیشترو بشورم چون پاشون میسوزه، دختر داشتم که صددرصد هردفعه میشستم. مگر اینکه بیرون خونه باشم سخت باشه
نه من نمیشورم گناه دارع همش بشوری ک فقط پی پی
نه
مدفوع کنه میشورمش
چند بار ادار کنه عوض کنم بعدا میشورمش
اتفاقا ادرار اسیدی هست و بیشتر سوزش میاره پوست بچه رو و زخم و قرمز میکنه… منکه ادرار رو هم میشورم
هر بار ک عوضش میکنم میشورمش چه فقط ادرار باشه چه پی پی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.