۵ پاسخ

امیدوارم تا روباره پشمات درنیومده بری سزارین بشی اخه خیلی سخته با این شکم ها تمیز کاری😂😂😂

مگه تاریخ سزارین دست خودتونه ؟ دکتر مگه از قبل نامه نمیده بگه فلان تاریخ بیا

سلام گلم بسلامتی. چند هفته ای ؟

یعنی این ‌پشم ی دردسر واسه ادم خدایی گرفتاریه کلا

اوخی با من همراه سزارینت منم ۱۸ام سزارینم منم‌دیشب کمر درد داشتم
انشالله هممون ب خیرخوبی زایمان کنیم

سوال های مرتبط