۵ پاسخ

اون بیحسی زیر شکم چندماه میکشه مال من هنوزم بیحسه سر دخترم یادمه تا نزدیکای یکسالگیش بیحس بود شکمم
دردتم زیاد نمیشه اتفاقا حموم ادمو سبک میکنه

خب باید ده روز هرروز بشوریش بخیه رو حموم بری بهتره. بخارش کمک میکنه

بری حموم دردش خیلی کم میشه حس سبکی می‌کنی

تا ۱۰روز خوب میشی اما تا مینوتی حموم برو و راه برو سریع خوب میشی

نه بشتر نمیشه برو
بعد حتما سشوار بکش

سوال های مرتبط

مامان اهورا مامان اهورا ۸ ماهگی
مامان سامیار👶 مامان سامیار👶 ۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد