خانوما برای الرژی چه میکنید چه قرصی میخورین؟

۲ پاسخ

من رفتم دکتر الرژی
تو بارداری به همه چی حساسیت شدید پیدا کردم
تست دادم به کل دنیا الرژی دارم الان
فقط گفت نئوتادین میشه مصرف کرد و کم خطره
و اسپری بینی و دهانی داد
برا الرژی من ک خیلی قرص ضعیفیه چون من به تمام دنیا الان حساسم

اگه منظورت حساسیت فصلی هست شوهر من هر از گاهی فکسوفنادین میخوره
یه وقتایی بدتر شه سیتریزین
ولی کامل خوب نمیشه
همکارش آمپول هم زده اثر نکرده

سوال های مرتبط

مامان دانیال .دیانا مامان دانیال .دیانا هفته بیست‌وهشتم بارداری