من رفتم دکتر الرژی
تو بارداری به همه چی حساسیت شدید پیدا کردم
تست دادم به کل دنیا الرژی دارم الان
فقط گفت نئوتادین میشه مصرف کرد و کم خطره
و اسپری بینی و دهانی داد
برا الرژی من ک خیلی قرص ضعیفیه چون من به تمام دنیا الان حساسم
اگه منظورت حساسیت فصلی هست شوهر من هر از گاهی فکسوفنادین میخوره
یه وقتایی بدتر شه سیتریزین
ولی کامل خوب نمیشه
همکارش آمپول هم زده اثر نکرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.