۲۳ پاسخ

میگم خانواده شو نادیده نگیر.نگو مهم خودشه من با خانواده‌اش که نمیخوام زندگی کنم
خانواده خیییییلی مهمه

فک نکن میتونی ازدواج کنی ‌و یه اخلاق بد طرف و از بین ببری‌و‌درستش کنی
اون دیگ همونجوزی تربیت شده
خوشبینانه ترین حالت کلی باید صبوری کنی تا اخلاقش تغییر کنه

ازدواج نکن

با پسر خوب خانواده ازدواج نکن

میگم خریت نکن خریت نکن خریت نکن ازادواج نکن کلا



اگه خریت میکنی ازدواج میکنی جلوش هیچ وقت کوتاه نیا پس انداز کن محبت کن ولی کم نزار سوارت شه
ارزش خودتو حدف کن. به خودت برس زنی که خرج داره ارج داره

واقعا هم همینه زنی که خرج داره ارج هم داره

از همون اول حدو مرز مشخص کن..برای خودت ارزش قائل شو ،
بخاطر هیچکس از ارزشهات و خواسته هات دست نکش..با هر چیزی که ناراحتت میکنه برخورد کن،
چون مردا قدر نمیدونن
با خانواده شوهر صمیمی نشو و بهشون رو نده

جدای همه اینا میگم مستقل هم باشید ‌ ازد‌اج کنید

میگم که این دوتا ساندیس و بخور فعلا به ازدواج فکر نکن

با پسر بد یک خانواده خوب ازدواج کن
ولی با پسر خوب یک خانواده بد ازدواج نکن

خانواده اش خیلی مهمه
ذات و اصالت و ریشه طرف خانواده اش هس اگه خانواده ی خوبی داره مطمعن باش ذات پسره هم خوبه

ببین شکاک نباشه پیر می شی بچه ننه نباشه پیر می شی خراج باشه کینه ای نباشه پیر می شی اگه دیدی تو نامزدی با بقیه جوری رفتار می کنه تو خوشت نمیاد نگو خب با من خوبه اون بعدا با تو هم همون رفتار را داره ولی خلاصه شناخت آدم ها سخته از اون چیزی که تو می پرسی و اون جواب می ده به شناخت نمی رسی تا باهاش زندگی نکنی

نقطه قوت همسرتو بشناس بااونا حرفتو ب کرسی بشون ن بالجو لجبازی
سازش کن بخاطر ساختن ی زندگی خیلی زحمت کشیدی دودستی تقدیم دیگری نکن
زندگی میدون جنگ نیس رفاقت کن باهمسرت
زن اگه زن بودنو بلد باشه میتونه شوهرشو مطیع کنه

میگم کلا ازدواج همه مثل همن

جمع نکن خرج کن و لذت ببر تا بیشتر براش اهمیت داشته باشی

میگم ازدواج نکن

اقا چرا اینقدر میگید ازدواج بده شاید طرف مقابل شما بد بوده

سیاست نداشته باشی زندگی و باختی

میگم تو خونه بابات چیزی کمه ک میخای ازدواج کنی؟
با ازدواج ازادیتو از دست میدی ک ب کنار کلیییی مسئولیت های ریز و درشت میاد رو دوشت
حالا فکر کن با همین ک ازادیتو از دست داری و داری با مسئولیت ها سرو کله میزنی دخالت های ریز و درشت اطرافیان خصوصا مادرشوهر پدر شوهر خواهرشوهر وارد زندگیت میشه ک اگر شوهرت ی ذره هم وابسته باشه بهشون وای ب حالت میشه...پس تصمیم درست بگیر
الان تو خونه بابا مامانت هیچی کم نیست راحت میتونی بری کار کنی برگردی خونه غذاتو بخوری و استراحت کنی کسی هم نیست کاریت داشته باشه

به نظرم ربطی نداره من خودم خیلی خرج ندارم ولی خیلی ارج دارم😀😀

یادش بخیر از این ساندیسا 🥹

وای مگه این مدل نوشیدنی هنوز هم هست ؟؟
چرا تو شهر ما نیست پس 😁😁

خییلی خوب اومدی. مردا همه ی کرباسند

ساندیسا رودار راهپیمایی اوردی😆

سوال های مرتبط