فرزندپروری پوشک شیرخشک نوزاد

تصویر
۵ پاسخ

اگه خونت خوبه همونجا تمدید کن به چند دلیل
اول اینکه امسال خونه اجاره ای خیلی کم شده و قیمت اجاره کشیده بالا
دوم اینکه با بچه دهن سرویسیه جابجا شدن

میخان کمک خرج مادره نباشن از کرایه بکشن بیرون پولو

انشالله منصفانه اضافه کنه زورتون برسه پرداخت کنید

اگ تمدید کردی بیا بگو انشاالله ک زیاد نکنه

الان چقد نشستی ؟

سوال های مرتبط

مامان کوچولو🌱 مامان کوچولو🌱 ۲ سالگی
مامان آیهان💙🫀 مامان آیهان💙🫀 ۲ سالگی