۴ پاسخ

بالاخره واکسن دیگه .حواست به تبش باش
دوماهگی برای من سخت بود ۴ماهگی بهتر بودد..۶ماهگی ام ساعت ۳شب بدنش گرم شد ولی تب شدید نبود

برای من از ۲ ماهگی سخت تر بود ساعت ۱ نصفه شب تب کرد
با وجود اینکه هر ۴ ساعت 🕓 استامینوفن میدادم
شب خواب و بیدار باش
انشالله براتون سبک سبک باشه

خیلی از دوماهگی راحت تره

آسونههه

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی و حسین مامان امیرعلی و حسین هفته هجدهم بارداری
مامان حسام 👶🏻🧸 مامان حسام 👶🏻🧸 ۱۳ ماهگی