بالاخره واکسن دیگه .حواست به تبش باش
دوماهگی برای من سخت بود ۴ماهگی بهتر بودد..۶ماهگی ام ساعت ۳شب بدنش گرم شد ولی تب شدید نبود
برای من از ۲ ماهگی سخت تر بود ساعت ۱ نصفه شب تب کرد
با وجود اینکه هر ۴ ساعت 🕓 استامینوفن میدادم
شب خواب و بیدار باش
انشالله براتون سبک سبک باشه
خیلی از دوماهگی راحت تره
آسونههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.