۴ پاسخ

ایشالا چیزی نمیشه مجبوریم دیگه

من دوتاواکسن نزدم

مثل همن ولی یکم سنگین تره

هعییی منم باید ببرم بزنه خیلی ناراااحتم🥺

سوال های مرتبط

مامان مامان نویان مامان مامان نویان ۱۶ ماهگی