این آزمایش جوابش چی میشه قندناشنام بالا

تصویر
۱ پاسخ

اونقدر بالا نيس بهتره زيره ٩٢ باشه
رعايت كنيد كمتر ميشه سعي كنيد شب چيزاي قندي نخوريد
برنجو به اندازه و كم شب بخور و زودتر بخور
منم از اول بارداريم قندم بالا زد از ١٠١ رسيده بود ١٢١ و همه ازمايشاي قندم دادم دكتر گفت ناشتات زياد ميزنه بخاطر غذاهامه
ميوه هام قند دارن مخصوصا موز كم مصرف كن بخور ولي هر روز نباشه
كنترل كن شيريني جات كم بخور بالا نميره

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا ۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ارسام و السا❤️ مامان ارسام و السا❤️ ۵ ماهگی
مامان 🩷آوا و آوین🩷 مامان 🩷آوا و آوین🩷 ۳ ماهگی