اونقدر بالا نيس بهتره زيره ٩٢ باشه
رعايت كنيد كمتر ميشه سعي كنيد شب چيزاي قندي نخوريد
برنجو به اندازه و كم شب بخور و زودتر بخور
منم از اول بارداريم قندم بالا زد از ١٠١ رسيده بود ١٢١ و همه ازمايشاي قندم دادم دكتر گفت ناشتات زياد ميزنه بخاطر غذاهامه
ميوه هام قند دارن مخصوصا موز كم مصرف كن بخور ولي هر روز نباشه
كنترل كن شيريني جات كم بخور بالا نميره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.