صبوری کن و ناامیدنشو قشنگم
منم پسرم سینه چپمو اصلا نمیگرفت
راستم گاهی ناله میکرد گاهی کلا نمیتونست
خودت سینه تو بادوتا انگشتات کوچیک و تنگ کن بذار دهنش
بقیه شیرتو بدوش با شیشه اونت بده بخوره سیرباشه انرژی داشته باشهمک بزنه
برای اینکه میدوشی خشک نشه هم بگو شوهرتم بمکه برات
گاهی اصن مجاریش سخت میاد همسرت بمکه باز میشه بچه هم راحت تر میگیره
عزیز دلم تجر سینه هات گررمه حتما قبل از شیر دادن خنکش کن تا بهتر بگیره یه پارچه خشک بزار فریزر هربار قبل شروع شیردهی بزار روی سر سینه ات و اطرافش یکم که خنک شد بهش بده
عزیزم با شیردوش برقی سینتو بدوش نوکش که در اومد بذار تو دهنش، فکش کوچیکه نمیتونه نوکشو بگیره
شاید نوکش بزرگه براش ، بدوش یکم که بیاد بیرون بعد بزار بخوره
طرز گرفتن سینهتو رعایت کن
شیشه بهش ندی که دیگه سینه نمیگیره
شیشه دادی؟!
برو مشاور شیردهی بهداشت داره
بعضی مامانای خصوصی هم تو مطب انجام میدن
چرا نگیره
سینتو درست میزاری دهنش؟
دل درد نیست؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.