این شیشه شیر چطوره؟ سفارشش بدم بنظرتون؟

تصویر
۷ پاسخ

عزیزم شیشه شیر فقط دکتربراوون

شیشه شیر دکتر براون خوبه
پستونک اونت

عالی و باکیفیت اگه اصلش باشه من برا پسرم تا اخر ازهمینا استفاده کردم الان برا دخترمم گرفتم اگه شیشه خورد بدم بهش

دکتر براون من میگیرم میگن از همه عالی تره

من همین و گرفتم دقیقا
توی اسفند ۱/۵۷۰/۰۰۰

خیلیا دیدم ک ناراضی بودن فقط یه اسمی دارع همین

تعریف دکترا براون خیلی شنیدم

سوال های مرتبط

مامان شاهان وجانان😍 مامان شاهان وجانان😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان دلآرام مامان دلآرام ۱۲ ماهگی
مامان آراد💙 مامان آراد💙 هفته سی‌وپنجم بارداری