۷ پاسخ

اونت خوبه من دارم

من ک اصلا سخت نگرفتم پستونک و شیشه هردوتاش بیبی لنده
ی دکتر براون هم دارم بهش میدم سینه روهم میگیره

اونت ،

میگن اونت خیلی نزدیکه
من خودم پینو بیبی گرفتم برا دخترم، سینه رو ول نکرد، جفتشو می گرفت

اونت.پسر من شیشه رو ول کرد.بهداشت گفت چون اونت خیلی به سینه مادر نزدیک تر حتی سختتر!

سلام
من اونت میدم خوبه راضیم..میگن اونت نزدیکترینه به سینه مادر..نی نی تا مک نزنه شیر نمیاد

اَونت

سوال های مرتبط

مامان فرهاد و فرهام مامان فرهاد و فرهام ۷ ماهگی
مامان ܩߊ‌ܣـ🌙ـܠࡅ࡙ن🩷 مامان ܩߊ‌ܣـ🌙ـܠࡅ࡙ن🩷 ۹ ماهگی