۸ پاسخ

لبلو برند My

بالم لب نئودرم

پماد چشمی
داخل نافتو هم چرب کن زود خوب میشی

پماد AD بزن

تینت لب

کم ابی داره بدنت اب زیاد بخور. پماد آ د یا پماد آ چشمی بزن

روغن نباتی ،کرم ،

کرم ویتامین آ د یا کرم ویتامین آ بزن. تند تند بزن که خشک نشه.

سوال های مرتبط

مامان آنیسا💖پرنسا💖 مامان آنیسا💖پرنسا💖 ۱ سالگی