۶ پاسخ

چ زیباااا🥹🥹😍😍

به‌ به😍
تاپیک دیدم یاد اون دیالوگ پایتخت افتادم که می‌گفت عجب هوایی! آدم دلش میخواد زوزه بکشه🤣🤣

چه وایب قشنگی 🥰💚

😍😍😍

اینور اونور باغ گیلاس و گردو وسط رودخونه

تصویر

چه قشنگه😍😍😍

سوال های مرتبط