خط بخاره
اگه فوری خط بندازه درسته
البته اگر اشتباه نکنم😬😬
براى منم يه خط بود ، خط دومش كنارمه داره زيتون نوش جون ميكنه
والا منم سردخترم بعد چندساعت هاله انداخت حامله بودم
عکسشو بده بیبی منم هاله انداخت ولی بتام سه بود
بی بی من بعذ یساعت مثبت شد الان دوسالشه😂
یه بار بزای من دیر هاله انداخت و رفتم آزمایش ولی حامله نبودم
باز فردا صبح بزن
ممکنه درست باشه
فردا دوباره بزن
برای منم اولش دیر حاله انداخت و الان حامله هستم
برا منم دیر هاله انداخت و الان بچم ۳سال و نیم هست
دوباره فردا صبح بزن مطمئن شی
تا ده دقه اوکیه ب بعد نه
نه فک نکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.