بعضی اخلاقا ذات و ژن که از خونواده بهش میرسه مثلا باباش خسیس باشه ممکنه بچه هم خسیس بشه
به رفتار پدر و مادر و جو خونه بستگی داره،بچه بزرگ کردن اطلاعات روانشناسی میخواد،واسه اینه که شما مناطق محروم برید توی پارک میبینید که رفتار بچه ها با پرخاش و نادرسته اما مناطق بالا و تر و تمیز که پدر و مادرا اطلاعات و فرهنگشون بالا تره بچه هم درست تر رفتار میکنه
اگر بارداری پر استرسی داشته باشی و تنش داشته باشی بد اخلاق میشه دیگ هر چقد آروم تر باشی بچه آروم تر
منتو بارداری اولمبخاطر شرایطم
ب شدت استرس و نگرانی و گریه داشتم.و هورمونام ب شدت بهمریخته بودم و تو خودم میریختم شاغلم بودم و ب یک حیون برخورد کرده بودم ک اعصاب برامنمیزاشت
بچم کلا نقنقو و بهانهجو و ترسو بود تا یکسال
الانم حساس و گریه او و ترسو هست ولی مظلومه
.حس میکنم ریشه اش تو بارداریمبرمیگرده
حالا اینیکی بدنیا بیاد ببینم ریشه در ژنتیکمون داره یا بارداری
صد درصد برمیگرده ب دوران جنینی و بارداری
آدای من خیلی آروم بود از اول
آدا بچه دوممه بچه اولم تو ۸ ماهگی تو شکمم ایست قلبی کرد و نموند متاسفانه من سر اون بچم خیلی مشکلات داشتم خیلی اذیت بودم همش حرص میخوردم اصلا از اول بد اوردم تو حاملگی ک اخرشم اونجوری شد
وقتی ادا رو حامله شدم سعی کردم واقعا آروم باشم و دور باشم از استرس
ادا خداروشکر آروم بود و خوش برخورد هم هست و اجتماعی
هرجایی ک برم زود خودشو با بقیه اوکی میکنه
اگه ریشه توی دوران بارداری داشته باشه من واقعا در حق بچم خیلی دارم ظلم میکنم چون همش توی استرس و فشار و اضطرابم 😞
بنظر من همه اینا برمیگرده به بارداری و دوران جنینی و آرامش و استرسی که مادر در دوران بارداری داره یکی از آشناهامون وقتی فهمید حاملست خیلی ناراحت شد مدام ناشکری میکرد هرکاری میکرد که بچه سقط بشه تا آخر زایمانم اصلا بچه رو نمیخواست حتی از تنفرش به بچه شیر خودشم نداد الان اون بچه ۶ سالشه اما انقدر الان شخصیت بدی داره انگار نه انگار ۶ سالشه
یکیم دیدم بارداری آروم و خوشحالی داشته بچه هم الان ارومه و خیلی مودب همه اینا بستگی به مادر داره
منم دقیقا از این بچه ها دیدم
از روزی که به دنیا اومده داره گریه میکنه مریضه اذیت میکنه تا همین الان که ۳,۴سالشه نمیدونم چرا بعضی بچه ها اینجورین
من فکر میکنم هم ژن هم بارداری هم مخیط
مثلا روز اول که بچه به دنیا میاد،بچه شبا که گریه کنه،یه مادرو میبینی با صبوری و آرامش و محبت بچه رو بلند میکنه شیر میده،یه مادر هم به فکر خواب و سوزش چشم و خستگی خودشه و با بی حوصلی بچه رو شیر میده و غر میزنه،تمام این احساسات به ذهن بچه منتقل میشه و برآیندش میشه رفتار بچه
اره سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.