۱۵ پاسخ

آنقدر دوس داری ک هوس می‌کنی ؟؟؟؟

باز می خوای منصرفت کنم؟🤣🤣🤣
خیلی کم بخور😁

هرچیو ب اندازه بخوری هیچی نمیشه

بدن به بدن فرق داره ولی خب اون روزی عمه شوهرم داشت تعریف میکرد که سر یه بارداریش ویار داشت که جگر بخوره ومیخورد

بخور بابا منم از اول بارداریم تا الان چار بار خوردم اونم یه دل سیر کاری نشده

من از همون اول سه چهار بار خوردم اونم زیاد 😅 خداروشکر که چیزی نشد توعم بخور همین بار چیزی نمیشه

با خیاله راحت بخور من خودم دوست ندارم ولی مامانم‌میگف سر بارداری هاش از همون ماه های اول جیگر مرغ میخورده

جیگر گوسفندی بخور بابا خوبم بپز که داخلشم خوب بپزه🥹دلم خاسسسس

من از اول بارداری انقد دلم میخواد ک نگو ولی چون میگن خوب نیست دلم راضی نشد بخورم🥲🥲

سرشار از ویتامین A هست منکه قطعا نخوردم

منم ميخوام بخورم😃😃
زياد نخور

جیگر مرغ دوست نداشتم اما دل و قلوه گوسفند تو بارداریم زیاد خوردم

بخور بابا 😁زودترم میتونستی بخوری

حسابی مغز پختش کن

بخور ولی زیاد نخور عزیزم

سوال های مرتبط

مامان امیرمهدی💙 مامان امیرمهدی💙 هفته سی‌وچهارم بارداری