خانمااااا باردار اگه برق بزنن چجوری زایمان کنیم😓😓😓😓

۲۹ پاسخ

خدا لعنتشون کنه تازایمانمون وقت هس برق بزنن ازهمه بی‌خبر میمونیم دیگه همسرهامون تو این بروهه زمانی بیکار میشن یاخدا آدام به بعضی چیزا فکر کردنی دیوونه مشه انشالله نمیزنن

ما خدارو داریم ترس و استرس برای چی،،، اون سگ زرد هم غلط زیادی می‌کنه توکل کنید بخدا

کاش ب این چیزا فکر نکنی و ماروهم ب فکر نندازی🥲🫠

هنوز 14 هفته ای تا اون موقع حالا

هرکار بقیه کردن ما هم میکنیم غصشو نخور از الااااان کلی راه مونده برات هنوز

استرس نگیرید الان جاهای مث بیمارستان و جاهای مهم موتور برق دارن

مثل قدیم🖤🥲

به سالیان قبل می ریم قابله میاد 🤣

منه بدبخت که سزارین هستم ببین چه استرسی دارم .شب و روز ندارم از ترس .به همه این چیزها فکر میکنم .اگه آب نداشته باشیم که خیلی بدتره

زائو‌ میاریم‌منزل

اووو حالا کو تا زایمان
از الان فکرشو نکن دختر

خدا داند و بس

با کمک قابله😂😂

برقو‌ نمیزنن
نفتو میگیرن اگه بخوان حمله کنن
برق خودشون دارن، نفت ندارن

به نظرتون کی تموم میشه

موتور برق میارین اشکال ندارع
بعد سیم ها برقو وصل میکنیم به خودمون تا زایمان برقی راحتی داشته باشیم

بیمارستان برق اضطراری داره تا اون موقع بزنننم درست میکنن حالا

با شمع

مگه با برق کار میکنین ک اگه برق نباشه نتونین زایمان کنین،😂😂


نگران نباشین انشاالله تا محرم جنگ تموم میشه
تا الانم چند بار برق رو زدن هربار تو کمتراز۲۴ساعت وصل شده

اگه طبیعی هستی نگران نباش

منی که شنبه باید برم انومالی🥺

عزیزم نگرانی نداره همه بیمارستانا زمانی ک برق میره مجهزن

نمیزنن ، استرس نداشته باش عزیزم
اگر بزنن برای زایمان و چیزای ضروری امکانات فراهمه .
ب

منم به فکرش هستم
حالا به فکرسونو آزمایشگاه ها

نگران نباش حالا چندماه دیگه تا زایمانت مونده
فعلا فقط ب فکر سلامتی خودت و نی نی باش
ان شاءالله ک خیره و زود تموم میشه 😞
یعنی اینم شانس ما بود با این بارداریمون همش صدا و استرس و ترس

خدا داند و دیگر هیچ

یا خدا مگه چند روز زمان میبره تا وصل بشه؟

با موتور برق🤣

😔😔😔😔😔

سوال های مرتبط

مامان فرشته ها مامان فرشته ها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندقی مامان فندقی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مهراب مامان مهراب ۳ ماهگی