نمیریم😁 نگران هیچی نباش دختر خودش داده خودشم نگهش میداره
منی که الان باید برم انومالی ودکترم گفته حتما همونجا برو که قبلا رفتی والانم جواب نمیدن رفتم بسته اس .همزمان استرس سلامتی بچه و جنگ و....ولی چیکار کنم دیگه خدا خودش بچه بهم داده خودشم حفظش میکنه
باز شما ب انومالی نزدیکی برای مایی ک دوماه دیگست معلوم نیست و اتفاقهایی بیوفته چی
وای منم فوبیای اینو گرفتم فک کنم تا شنبه دیوونه شم😐🤦🏼♀️
برق اضطراری دارن
پنل ها خورشیدی؛ موتور برق ؛ ژنراتور
منم انتی دارم
ازمایش گلوکوز چیکار کنم
استرس اونموقع رو نداشته باش
مراکز بهداشتی و بیمارستان هم موتور برق وانرژی ذخیره دارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.