۶ پاسخ

دکتر اطفال به من گفتن به خاطر زیاد خوردن شیره

شیر هضم شده و بخاطر رفلاکس بالا آورده بچه. بعد از شیردهی بچه رو تو زاویه ۳۰ درجه نگهدارید که بالا نیاره.

سلام من پرستارم
در حد دونستن اینکه انزیمی به اسم رنین اگه اشتباه نکنم داخل معده هست که سریع مایع بودن شیر رو تبدیل به جامد میکنه برای روند بهتر گوارش و تشکیل مدفوع
کاملا طبیعیه و جای‌نگرانی نداره

مشکلی نداره
میگن اعث میشه بچه وزن بیشتری بگیره
پنیری باشه بهتر از اینه آبکی باشه

طبیعیه
پنیری میگن خوبه ینی داره وزن میگیره

من دخترم اینجوری بود بعد از دو روز خوب شد بخاطر خورد و خوراک خودت میتونه باشه که بچه سردی می‌کنه ولی اگه کم کم هم بالا بیاره مشکلی نداره میگن میخواد چاق بشه که بالا میاره

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا ۱۷ ماهگی
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۶ ماهگی
مامان nilia مامان nilia ۱۵ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۴ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان اوینا
اوینا مامان اوینا اوینا ۶ ماهگی