سلام ببخشید میپرسم دخترتون شیرخشک خورد ؟ چ شیرخشکی؟
چون منم میخام از شیر بگیرم پسرمو نمیدونم شیرخشک بخوره یا نه
باردارین؟؟؟؟؟؟ چند ماهتونه؟؟؟؟ من ماه آخر اینجور بودم انگار سیخ میکردن پهلوم مخصوصا پهلو به پهلو شدنی نالم در میومد اونم یه عالمه سونو رفتم چیزی نشون نداد شک به عفونت ادراری شد دارو داد دکتر حکب نشد که در حین عمل سزارین فهمیدن چسبندگی روده دارم
چند هفته ایی عزیزم ؟
شاید به خاطر بغل کردنا باشه بچه خودشو جمع کرده
یکم ماساژ آروم بده دراز بکش ، استراحت کن ، چند روزی هم بغل نکن دخترتو نشسته بغلت بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.