سلام من فردا میشم ۱۲هفته و۵روز برای ان تی دیرنشده؟

۴ پاسخ

نه عزیزم برو دیگه

عالیه منم این روز رفتم

ن خوبه وقتشه برو

عالیه برو عزیزم

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ﭙﺴﺮﻴ🩵👶🏻 مامان ﭙﺴﺮﻴ🩵👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کیاشا مامان کیاشا هفته هجدهم بارداری