مامانا زایمان طبیی با اپیدورال دردش کمتره؟ اگه تجربه دارید بگید لطفا🥲ع

۳ پاسخ

خواهرم تجربه هردوتاشو داره نظرش رو فیزیولوژیکه

باید دهانه رحمت۷ سانت بازشه بعد بیحسی میزنن برات. خو کسی ک ۷ سانتو تحمل کنه حالا مونده برا سه سانت اخر؟ ب نظرم ی چیز بیخوده

تاپیکام بالا نمیاد برام🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط