۵ پاسخ

اگه پریود نشده ببر دکتر غدد

ببر دکتر غدد

عزیزم فقط متخصص یا فوق تخصص غدد ببر تا دیر نشده .ی دکتر خوب .
اینجا واسه آین چیزا کسی نمی‌تونه کمکت کنه

سلام گلم ببرش دکتر غدد ..پسر وسطی من قدش زیاد بلند نبود بردمش دکتر غدد ی عکس از استخوان دستش گرفت .گفت صفحه رشدش بازه ی دوره ۳ ماهه قرص آل آرژنین بهش داد الان ۱۴ سالش داره تموم میشه ۱۷۰ قدشه ..دخترت تا پریود نشده ببرش دکتر .چون پریود بشه زیاد قد نمی‌کشه عزیزم

باید ببری دکتر تازه اگه صفحه رشدش بسته نشده باشه

سوال های مرتبط