۸ پاسخ

من فقط توت فرنگیشو دوس دارم

موزی وانیلی من خیلی دوست دارم

توت فرنگیش من کاکائو رو گرفتم خوشم نیومد

هر طعمی گیرت اومد
خیلی کمیاب شده

وانیل
کاکائو

سلام این پودر هفته های آخر دکتر می‌نویسه اگه بچه ضعیف باشع؟؟ من هفته دیگ نوبت سونو رشد دارم ولی بم‌نگف سونو بیار گف هفته ۳۰ بیا پیشم ،چون داروهامم تموم شده بود دیروز ب اندازه یکماه دارو بم داد

کاکاو فقط

کاکایو

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۲ ماهگی
مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم ۱۰ ماهگی
مامان نورا✨🥹😍 مامان نورا✨🥹😍 ۸ ماهگی
مامان میران💙 مامان میران💙 ۵ ماهگی