برای آبریزش بینی چی میدین به بچتون؟

۴ پاسخ

قطره سدیم کلراید بریز با فشار بزن از اونیکی سوراخ بریزه بیرون تمیز میشه
اولش زیاد آب و کثیفی میاد بعدش خوب میشه
هرچند ساعت باید تکرار کنی

کوریزان با اسپری بینی

سیتریزین

هیچی خودش بزار بیاد تا خشک بشه فقط توی بینیش هر چند ساعت قطره سدیم کلراید بریز بشوره بیاره

سوال های مرتبط

مامان مامان آنیا مامان مامان آنیا ۲ سالگی
مامان نازگلم🌼🌈 مامان نازگلم🌼🌈 ۲ سالگی