۴ پاسخ

خوبه بسنه ب تولد و ارث داره ولی خوبه

دخترم قدش ۸۰ وزن ۱۱
قدش بیشتر نگرانم میکنه
خودمم ۱۵۹ هستم

سيب زمینی سرخ کرده
بستنی
مغزیجات
بیشتر بهش بده

منم امروز بردمش قدش ۸۶ بود
وزنش ۱۱ و نیم تقریبا :/
گفت طبق نمودار خودش خوبه
اما بنظرم لاغره
هرچیم میخوره اصلا چاق مبشه

سوال های مرتبط