منم تازه سرماخوردم عزیزم ، سوپ و آش های دیگه ، مایعات گرم مخصوصن آبجوش آبلیمو عسل خیلی جوابه بخور
استراحت کافی داشته باش محیط خونه رو هم گرم نگهدار عرق کنی از جونت دربیاد مریضی
منم سرما خوردم اما خلط و آبریزش بینی داشتم، گلو درد نداشتم ، و همچنین سردرد؛ رفتم بیمارستان مخصوص بارداری و بهم روزی یک عدد آزیترومایسین و استامینوفن بدون کدئین و شربت دیفن هیدرامین اما بنظرم حتما دکتر برو و قرقره آب نمک داغ انجام بده خیلی موثره
دیفن ساده هر دوازده ساعت
سیب بخارپز کنید تو قابلمه ۱ قاشق کوجولو هم عسل بریزید توش گلورو نرممیکنه
دیفن هیدرامین قرقره کن و استامینوفن ساده هم میتونی بخوری
عزیزم نشاسته با مغز بادوم اسیاب شده باشه خوب نرم شده باشه قاطی کن بریز روی اب ولرم یه خورده داغ تر همینجور داغ داغ بخوری راه گلوت باز میشه خیلی جوابه
برا منم همینه هیچ دارویی اثر نمیکنه چون هررچیزی نمیشع بدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.